2014-03-15

Poszukujemy aktualnie do pracy w Warszawie osób na stanowiska Przedstawiciel handlowy i Koordynator współpracy z dostawcami 

 

Przedstawiciel handlowy / Account Manager

 

Zakres odpowiedzialności:

  • Realizacja planów sprzedaży
  • Utrzymanie grupy kluczowych klientów, budowanie unikalnej pozycji biznesowej i poszerzanie zakresu współpracy poprzez pozyskiwanie zamówień
  • Budowanie popytu i rozwijanie bazy klientów, rozszerzanie zainteresowania klientów nowymi rozwiązaniami na pozostałym obszarze sprzedaży
  • Wyszukiwanie możliwości sprzedaży, zdobywanie zamówień w zakresie pełnej oferty i potencjału firmy

 

Wymagania:

  • Znajomość branży IT i technologii teleinformatycznych – w szczególności w zakresie cyberbezpieczeństwa, baz danych i automatyzacji procesów, devops
  • Umiejętność wyszukiwania i kwalifikacja nowych możliwości sprzedaży, także przy przy pomocy technik cold-calling
  • Znajomość technik negocjacji i odporność na stres.
  • Umiejętność współpracy z klientami przy wykorzystaniu bezpośrednich kontaktów a także przy pomocy technik elektronicznych (telefon, webinar, e-mail, etc)
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań B2B
  • Wykształcenie wyższe minimum 1 stopnia (licencjat/inżynier) – preferowane kierunki informatyka, zarządzanie
  • Dobra znajomość języka angielskiego, sprawne posługiwanie się narzędziami MS-Office
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjną prace w środowisku międzynarodowej korporacji
  • Samochód służbowy po okresie próbnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie  listu  motywacyjnego i  CV ze zdjęciem  na adres: Quest-Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Ślężna 104, 53-111 Wrocław bądź mailem: praca@quest-pol.com.pl. Oferta powinna zawierać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

 

Koordynator współpracy z dostawcami / Vendor Manager

 

Zakres odpowiedzialności:

  • Koordynacja i prowadzenie działań operacyjnych w obszarze sprzedaży (proces sprzedaży, logistyka zamówień) w zakresie produktów oferowanych przez zewnętrznych dostawców (producentów i dystrybutorów)
  • Koordynacja działań marketingowych w celu utrzymania ustalonych standardów i zasad współpracy z dostawcami
  • Realizacja planów sprzedaży
  • Budowanie unikalnej pozycji Quest-Dystrybucja Sp. z o.o. u dostawcy i pozycji konkurencyjnej rynku poprzez niezbędne certyfikacje i uprawnienia
  • Wyszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży, nowych okazji sprzedaży, wykorzystania potencjału Quest-Dystrybucja Sp. z o.o.,
  • Transfer wiedzy i kompetencji związanych z produktami do wnętrza firmy (cenniki, materiały informacyjne, dostęp do zasobów sieciowych dostawców, szkolenia produktowe dla pracowników)
  • Przygotowywanie planów biznesowych z producentami i raportowanie w zakresie ich realizacji do producentów

 

Wymagania:

  • Znajomość branży IT – w szczególności w zakresie cyberbezpieczeństwa, baz danych i automatyzacji procesów devops
  • Znajomość technik negocjacji
  • Minimum 5-letnie doświadczenie we współpracy z zagranicznymi dostawcami, którzy dostarczali produkty do Polski
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjną prace w środowisku międzynarodowej korporacji
  • Samochód służbowy po okresie próbnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie  listu  motywacyjnego i  CV ze zdjęciem  na adres: Quest-Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Ślężna 104, 53-111 Wrocław bądź mailem: praca@quest-pol.com.pl. Oferta powinna zawierać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.